۱۳۹۶ اسفند ۱۵, سه‌شنبه

بیوگرافی ستاره حسینی

بیوگرافی ستاره حسینی








ستاره حسینی بازیگر نقش مرضیه اعتیار در سریال گسل در ۱۶ آذر سلل ۱۳۷۲ در شهر تهران متولد شد و اکنون ۲۴ ساله است و از سن ۱۶ سالگی در تئاتر کار کرده است خیلی دوست داشت جلوی دوربین هم برود برای همین در کلاس های بازیگری فریدون جیرانی ثبت نام کنه و به واسطه همین آشنایی , آقای جیرانی بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا را به خانم حسینی پیشهاد میده و رسما کاری بازیگری خودشو شروع میکنه و اخیرا با بازی خوبش در سریال تلویزیونی گسل که هر شب از شبکه یک سیما در سال ۹۶ پخش میشد بیش از گذشته درخشید.

عاشق سینماست و خیلی دوست داره در سینما هم بازی کنه ولی عقیده دارد کارگردان ها معمولا سراغ بازیگران شناخته شده می روند و نمیخواهند ریسک کنند.
ازدواج و همسر

ستاره حسینی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد به محض انتشار هر خبر مبنی بر ازدواج در این پست قرار گرفته خواهد شد.

سریال گسل و نقش مرضیه

ستاره حسینی : من خیلی دوست دارم نقش های متفاوت طنز, جدی, غمگین,درام و عاشقانه بازی کند گسل هم روزی که فیلم نامه شو خوندم به نظرم فیلم نامه اش کامل بود هم موقعیت های طنز داره هم موقعیت های عشقی عاشقانه هم اجتماعی و هم سیاسی همه چی هست و فقط طنز مطلق نیست و سریال گسل برای من تجربه خیلی خوبی بود

مرضیه اعتبار دختر معاون وزیر و دانشجوی رشته پزشکی است دختری باهاشون, سخت گیر, بامزه و البته گاهی خشن است و قلبی مهربان دارد. در سریال گسل محافظ پدرش ( سام درخشانی) عاشق و دلبسته مرضیه می شود اما نمیداند چطوری این مسئله را با رئیس اش در میان بگذارد و برای همین تصمیم می گیرد ابتدا موضوع را با خود مرضیه و مادرش در میان بگذارید که در این میان اتفاقات جالبی می افتد که باعث جذابیت بیشتر سریال می شود.

به غیر از بازیگری

ورزش میکنم نقاشی میکنم کتاب میخونم فیلم می بینم آخرین فیلمی که دیدم سریال گیم اف ترونز است که امروزم قسمت جدیدش اومده و میرم می بینم آخرین فیلم ایرانی هم که دیدم و خوشم اومد رگ خوبه خیلی دوسش داشتم دو بار رفتم سینما رگ خوابو دیدم عاشق خانم لیلا حاتمی ام عاشق بازی شون هستم و خیلی دوسشون دارم اصلا هر سری هم گریه کردم ...






سحر قریشی در سال ۸۴ در سن ۱۷ سالگی با مهران اخوان ذاکری که متولد ۱۳۶۲ و ...



عکس های جدید اینستاگرام ستاره حسنی بازیگر سریال تلویزیونی گسل



ازدواج ستاره حسینی | عکس های اینستاگرام ستاره حسینی و همسرش


عکس ستاره حسنی یا همون مرضیه اعتبار در سریال گسل


گالری جدیدترین عکس های اینستاگرام ستاره حسینی بازیگر نقش مرضیه اعتبار سریال گسل


ازدواج ستاره حسینی | عکس های اینستاگرام ستاره حسینی و همسرش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر