۱۳۹۶ آذر ۱۸, شنبه

بیوگرافی فرید اخباری







فرید اخباری یکی دیگر از بازیگران مرد سریال دیدنی لیسانسه ها می باشد که این روزا ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود او بازیگر نقش سرباز کلانتری را بازی می کند متاسفانه تا به امروز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ تولد و همسر و اطلاعات بیشتر در مورد فرید اخباری منتشر نشده است

عکس پدر بزرگ و مادر بزرگ فرید اخباری

چقدر جمله میشه نوشت درباره شماها

اما اشک چشم و مغز آشفته نمی‌گذارد... نمیشه برگردین؟

نمیشه هفته ای یه بار هم که شده بیاین پیش ما بعد برید؟

نمیشه یک ساعت هم شده برگردین؟

نمیشه یک دقیقه برگردین بغلتون کنیم،

بوس کنیم شما رو بعدش برید؟؟

زندگی بدون مادربزرگ و پدربزرگ ترجمه اش چی میشه؟؟


عکس های جدید اینستاگرام فرید اخباری

عکس بیژن بنفشه خواه و فرید اخباری

هرقدر از خوش قلبی آقای بنفشه خواه بگم کم گفتم، مهربان و عزیز و دوست داشتنی

همچنان هفته پایانی فیلمبرداری پخش سری دوم لیسانسه ها انشاءالله آذر ماه خواهد بود

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه 

عکس بهنام تشکر و فرید اخباری

سر صحنه ی سریال لیسانسه ها با بهترین رئیس و بالادستی

سریال لیسانسه ها از شنبه، چهارم آذر ماه پخش میشه

من هم نقش کوتاه اما چشمگیری در آن دارم در نقش سرباز قاسمی

بیوگرافی بهام تشکر 

عکس امیر کاظمی و فرید اخباری

امیر کاظمی مهربان و باعشق که همیشه مهر و محبتش به یاد من خواهد ماند

و آقای رستمی هم که هم سرشار از انرژی مثبت هست و همیشه به من محبت داشتند،

امیر کاظمی و امیرحسین رستمی دوستتون دارم، عزیزم هستید

بیوگرافی امیر کاظمی 

بیوگرافی امیرحسین رستمی

بیوگرافی بازیگران » قصه زندگی فرید اخباری و همسرش بازیگر سریال لیسانسه ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر