۱۳۹۶ بهمن ۱, یکشنبه

مدل دکوراسیون پذیرایی






انتخاب دکوراسیون اتاق پذیرایی زیبا و شیک و مدرن علاوه بر زیبا دیده شدن منزل شما, حس خوب و آرامش بخشی به شما و حتی مهمان های خانه خواهد داد. داشتن اتاق پذیرایی زیبا و مد روز این روزها دغدغه اکثرا افراد است که این افراد با کمی دقت و مهارت می توانند به بهترین شکل ممکن دکوراسیون اتاق و حال پذیرایی خود را تزیین کنند.

اما برای اینکه شما مدل دکوراسیون پذیرایی زیبا و مد روز داشته باشید لازم است یه سری نکات را در طراحی دکوراسیون حال و اتاق پذیرایی خود رعایت کنید.

خرید لوازم دکوراسیون پذیرایی

شما از همان ابتدا هنگام خرید مبل, میز و سایر لوازم باید نسبت به فضای پذیرایی خود این لوازم را بخرید همچنین پیشنهاد می کنیم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از انواع لوازم سلطنتی و مدرن استفاده کنید که انتخاب هر یک از این لوازم باید نسبت به طرح و مدل سایر لوازم شما صورت بگیرد.

نحوه چیدمان لوازم دکوراسیون پذیرایی

نوع چیدمان مبل ها در طراحی دکوراسیون پذیرایی خیلی مهم است و بهتر است مبلمان را در مقابل نقاط کانونی پذیرایی خود بچینید مثلا تلویزیون یا شومینه می تواند نقاط کانونی پذیرایی شما باشد. همچنین باید مبملمان خود دور تا دور فضای خود بچینید تا اتاق پذیرایی بزرگ و زیبایی داشته باشید علاوه بر مبلمان, باید مدل پرده پذیرایی, فرش, میز تلویزیون, لوستر و سایر لوازم تزیینی باید با دقت فراوان چیده شود.






زیباترین مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام شیک و مدرن ایرانی بزرگ و کوچک را ببینید

برای تزیین بیشتر اتاق و حال پذیرایی خود می توانید از انواع تابلوهای زیبا و قرار دادن سایر آثار هنری زیبا, سالن پذیرایی خود را به شکل مدرن و زیبا تزیین کنید. در ادامه مدل های بیشتر از مدل های دکوراسیون پذیرایی قرار دادیم که شما می توانید از این مدل ها برای طراحی دکوراسیون پذیرایی خود ایده بگیرید.


مدل دکوراسیون و چدیمان مبلمان و سایر لوازم اتاق پذیرایی


زیباترین مدل های دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن




شیک ترین مدل های دکوراسیون پذیرایی منازل


دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی


زیباترین مدل های دکوراسیون سالن یا حال پذیرایی شیک و زیبا





انواع طرح و مدل دکوراسیون های خارجی زیبا


حال و پذیرایی شیک






مدل دکوراسیون پذیرایی بزرگ ایرانی شیک و زیبا


طراحی سالن پذیرایی منزل


طراحی زیبای دکوراسیون پذیرایی مدرن ۲۰۱۸


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر