۱۳۹۶ بهمن ۱۵, یکشنبه

عکس نوشته عاشقانه پروفایل





گالری عکس نوشته های عاشقانه دخترونه پسرونه خاص زیبا برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام 

همه ما به نوعی عادت کردیم با گذاشتن عکس نوشته های خاص برای پروفایل مون, حرف دلمون را برای مخاطب هامون برسونیم. برای همین ما در این پست پارلین عکس نوشته های تیکه دار و پندآموز زیبا را برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام گردآوردی کرده ایم که شما می توانید در ادامه همین پست این عکس های پروفایل زیبا را ببینید :

عکس نوشته عاشقانه و خاص برای پروفایل

ما خودمونو ارزون فروختیم

تا بهمون لبخند زدن محبت کردیم

این روزها هر کاری برای مردم بکنی

میگذارند پای وظیفه

کافیه فقط یک بار خلاف میلشون عمل کنی

دنیاتو رو سرت خراب می کنند

باید یاد بگیریم

کمی قیمتی باشیم ...

عکس نوشته زیبا برای پروفایل

حوصله ات که سر میرود

با دلم, با دوست داشتنم بازی نکن

من در بی حوصلگی هایم

با تو زندگی ها کرده ایم ...

عکس پروفایل عاشقانه خاص

بهانه برای رفتن زیاد است

این ماندن است که بهانه نمیخواهد

این ماندن است که دل میخواهد

شهامت میخواهد

عشق میخواهد

عکس پروفایل شب یلدا

من بلندای شب یلدا را تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود ، عجب زجری بود

غم آن شب که شب یلدا بود . . .

عکس پروفایل عاشقانه خاص

هیچ وقت

نفهمید من اونو واسه زندگی نمیخواستم

زندگی رو بخاطر او میخواستم ...


چشماتو عاشق چشمای دیگه دیدم

ازت بریدم


شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد

عکس پروفایل خاص و عاشقانه جدید

دلتنگی

مثل آتیش زیره خاکستره

فک میکنی تموم شده

ولی یدفعه کل وجودتو میسوزونه

گالری عکس نوشته های عاشقانه پروفایل

به اندازه باورهای هرکسی باهاش حرف بزن

بیشتر که بگی, تو رو احمق فرض میکنه

عکس نوشته پروفایل عاشقانه وفاداری

وفاداری آدما رو زمان ثابت میکنه, نه زبان

جدیدترین عکس های پروفایل عاشقانه

گاهی مقصر خود ما هستیم

عشق را به کسانی ارزانی می کنیم

که از زندگی

جز آب و علف روزانه

نه می فهمند

نه می خواهند ...

عکس نوشته عاشقانه پروفایل ۲۰۱۷

بعضی وقتا هم

به یجایی از زندگی میرسی که :

نه محبت میخواهی نه توجه

همین که کسی باهات کار نداشته باشه

کافیه ...

عکس پروفایل عاشقانه, عکس نوشته پروفایل جدید

یسری زخمها هم هست که

هر روز صبح باید پانسمانشو باز کنی و

روش نمک بپاشی تا یادت نره

دیگه سراغ هر آدمی نری

عکس پروفایل خاص تلگرام اینستاگرام عاشقانه 

شاید نتونی

کسی رو مجبور کنی که :

درست رفتار کنه

اما میتونی باهاش جوری رفتار کنی که

آرزو کنه

ای کاش

درست رفتار میکرد

عکس پروفایل عاشقونه دخترونه پسرونه جدید ۱۳۹۶

آغوش تو به غیر من

به روی هیشکی وانکن

عکس نوشته های جدید عاشقانه پروفایل

سخته بدون تو ...

سخته برام گلم بد تا نکن باهام

من کم تحملم ...


عکس پروفایل خاص شهرزاد - مرغ آمین

عکس پروفایل عاشقانه خاص ۲۰۱۸

عکس نوشته پروفایل تنهایی

برف و بارون که بیاد

این زمستون که بیاد

میدونی تنهایی هام چند ساله میشه ؟

عکس نوشته عاشقاته پروفایل دخترونه 

بفهم

دختری که عاشق میشه

خیلی بی دفاع میشه

مرد باشید و اذیتش نکنید

عکس نوشته پروفایل غمگین

اج بدبختی وقتیه

که خودت

دلت

واسه خوودت بسوزه

عکس نوشته پروفایل عاشقانه خاص و زیبا

وقتی تنهاییم

دنبال یار می گردیم ...

پیداش که کردیم

دنبال عیب هایش می گردیم ...

از دستش که دادیم

در تنهایی

دنبال خطراتش میگردیم

عکس پروفایل پاییز

بگذر تابستان بگذر

حال من با تو خوب نمی شود!

پاییز, حال مرا

خوب می شناسد ...!

عکس پروفایل خاص عاشقانه تنهایی و هوای بارونی

دوست دارم تنها بچرخم توی شهر

دوست دارم به آسمون باز خیره شم

دوست دارم بارون بیاد خیسم کنه

دوست دارم اشک بریزم خالی شم


عکس نوشته پروفایل زیبا 

عکس نوشته پروفایل غمگین

خیالت راحت

نفرین هایم نمیگیرد

نفرین باید از ته دل باشد

دل شکسته که ته ندارد ...!

گالری عکس پروفایل عاشقانه خاص | عکس نوشته های خوشگل برای پروفایل ۲۰۱۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر