۱۳۹۶ بهمن ۱۵, یکشنبه

باکس لوازم آرایش










باکس لوازم آرایشی یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه ما است که شما با خرید و استفاده از این باکس جای لوازم آرایشی از بهم خوردگی و بی نظمی میز آرایش خود خلاص شوید و از این به بعد رژها, خط چشم, ریمل و ... خود را در این باکس قرار بدهید و موقع استفاده به راحتی پیدا کنید باکس لوازم آرایش محصولی است با طراحی لوکس و زیبا برای بانوانی که از بی نظمی میز آرایش خود خسته شده اند

توضیحات بیشتر درباره باکس جای لوازم آرایشی ۲۰۱۸

باکس لوازم آرایشی مدل رومیزی می باشد که دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد که دارای ۱۶ محفظه شیاف جهت قرارگیری آیتم های مختلف از جلمه رژ و ... می باشد. با خرید باکس لوازم آریشی از این به بعد لوازم آرایشی خود همیشه در دسترس خواهد بود همچنین این باکس جای لوازم آرایشی قابل استفاده در ادارات و مراکز مختلف جهت مصارف کاربردی دیگر اعم از نگهداری ابزار و لوازم تحریر اداری می باشد.
باکس لوازم آرایش بهترین هدیه برای همسر

اگر میخواهید هدیه ای فراموش نشدنی برای همسر خود بخرید که همیشه باهاش سر کار داشته باشد بی شک باکس لوازم آرایش میتونه بهترین پیشنهاد باشد چون اکثرا خانم ها همیشه به دنیال خرید چنین باکس های برای لوازم آرایش خود هستند ولی متاسفانه چنین باکس هایی به ندرت در مغازه های معمولی پیدا می شود پس شما می توانید با خرید این باکس شیشه ای لوازم آرایش خود همسر خود را غافلگیر کنید.

خرید باکس یا جای لوازم آرایشی برای میز آرایش بانوان

خیلی از بانوان همیشه به دنبال جای لوازم آرایشی یا همون باکسی برای نگهداری لوازم آرایشی خود هستند که متاسفانه از باکس ها به آسانی نمیشه از بازار خرید کرد و برای همین همیشه با مشکل بی نظمی میز لوازم آرایش خود روبرو هستند ما به شما پیشنهاد میکنم همین الان باکس لوازم آرایشی را از فروشگاه ما سفارش دهید تا دوباره موجودی اش تموم نشده.
ویژگی های اصلی باکس جای لوازم آرایشی 
باکس جای لوازم آرایشی محصولی با طراحی لوکس و زیبا 
دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا 
۱۶ محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی 
مرتب بودن و در درسترس بودن همیشگی وسایل و پیدا کردن راحت لوازم 
ابعاد قسمت بالایی ۲۲٫۳cm X 12.8cm X بر روی ۸cm 
۲۳٫۸cm X 13.5cm X 10.8cm ابعاد قسمت پایینی

راهنمای خرید باکس جای لوازم آرایشی رومیزی

برای خرید جای باکس لوازم آرایشی مدل رومیزی بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش یا سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. سفارشات شهر تهران با پیک به صورت فوری و سایر شهرها در عرض ۲ تا ۵ روز کاری بدست مشتری خواهد رسید

قیمت : ۵۵۰۰۰ تومان | پرداخت درب منزل | ۱۰ درصد تخفیف ویژه پرداخت آنلاین


خرید اینترنتی باکس جای لوازم آرایشی رومیزی, قیمت خرید باکس لوازم آرایشی مدل رومیزی ۲۰۱۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر